Welkom op mijn blog, Leuk dat je komt kijken! Volg mijn blog berichten, reageer, bekijk wat ik gemaakt heb en ga zelf lekker creatief aan de slag met mijn DIY's. Veel plezier! xx

Follow me on instagram

zondag 5 februari 2012

Gerecyclede Lampen

Recycling is erg populair in deze tijd, goed voor het milieu maar het kan ook nog eens erg leuke en mooie producten opleveren! Na wat gegoogle kom je ontzettend veel leuke dingen en ideeën tegen. Het is leuk om te zien hoe creatief sommige mensen tegen bijvoorbeeld een melkpak kunnen kijken, ze maken er hele lampen van! Kijk naar bijv. naar deze lamp hieronder, hij is helemaal  gemaakt van lipjes van blikjes! Ook kun je er tassen, etuis en armbandjes etc. van maken, dus sparen die lipjes.

Useless Junk transformed into Beautiful Products

Lampen van kurk                                       Lamp van plastic melkpakken

ballpoint-pen-chandelierHelemaal gemaakt van oude brillenglazen!

chiquita-banana-chandelier
Chiquita bananen sticker lamp                          Lamp van allemaal balpennen

hanging-teacup-lamps
Deze lampen van kopjes zijn erg schattig voor op je kamer!

Gemaakt van duizenden tandenstokers!

Heb jij ook leuke recycle ideeën? Welke lamp vind je het leukste?

3 opmerkingen:

  1. Haha wat een grappige lampen, vooral die met die theekopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De lamp die is gemaakt van oude bril glazen is echt mooi! Zou hem best willen hebben thuis. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen