Welkom op mijn blog, Leuk dat je komt kijken! Volg mijn blog berichten, reageer, bekijk wat ik gemaakt heb en ga zelf lekker creatief aan de slag met mijn DIY's. Veel plezier! xx

Follow me on instagram

woensdag 1 februari 2012

Wijze raad van modeontwerpers

Wijze raad, je krijgt het overal van je moeder, opa, oma, leraar wat soms best ergerlijk is... Deze mode-ontwerpers hebben ook zo hun wijsheden, misschien zijn deze alleen iets minder standaard en saai om naar te luisteren. De website Fashionotes zette de wijze woorden van de grootste ontwerpers op papier en maakte er kunstige posters van, in verschillende kleuren. Inspirerend, maar ook zeker leuk om je kamer mee op te fleuren!

Marc Jacobs


Diane von Furstenberg


Jean Paul Gaultier


Valentino


Viktor en Rolf


Ralph Lauren


Karl Lagerfeld


Yves Saint Laurent


Alexander McQueen


Alber Elbaz




Heb jij nog leuk wijze raad of zinnetjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen