Welkom op mijn blog, Leuk dat je komt kijken! Volg mijn blog berichten, reageer, bekijk wat ik gemaakt heb en ga zelf lekker creatief aan de slag met mijn DIY's. Veel plezier! xx

Follow me on instagram

zondag 8 april 2012

DIY: Hartjes paneel, binnenkort op Girlscene!

Hallo allemaal,

Ik heb weer een DIY gemaakt, namelijk een hartjespaneel.
Altijd wel ergens een plekje in huis voor te vinden en makkelijk te maken.
Het staat erg gezellig en leuk.
binnenkort zal deze Do It Yourself op girlscene.nl komen!

Hieronder vindt je de verkorte versie van mijn DIY,
wil je de hele DIY dan moet je nog even geduld hebben, hou mijn blog of girlscene.nl in de gaten!

video

6 opmerkingen:

  1. Oooh, wat gaaf dat het op Girlscene komt! Dan komen de hartjes die we ook samen hebben gekocht op girlscene :D
    Echt leuk voor je!
    xxxx Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dankje! Ja ik vind het echt leuk hihi.
      Jaha dat is toch niets voor niets geweest om naar de intratuin te gaan hihi.
      xxx

      Verwijderen
  2. Leuk dat je deze DIY hebt geplaatst! Ik zag het al een beetje op twitter haha. En ja ik blog ook, al een poosje. Jij zit toch bij mij in de kg? :)En heb je ook girlscene wat leuk! Hoe heet je? hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja ik spam twitter lekker vol xd Ja klopt we zitten samen in de kg! Mijn naam Gs naam is: IamJustAGirl hihi

      xx

      Verwijderen