Welkom op mijn blog, Leuk dat je komt kijken! Volg mijn blog berichten, reageer, bekijk wat ik gemaakt heb en ga zelf lekker creatief aan de slag met mijn DIY's. Veel plezier! xx

Follow me on instagram

dinsdag 3 april 2012

Judelicious


Judelicious is een nieuw rubriek op madewithamour! Judith is een vriendin van me en is echt een keukenprinses. Vanaf nu wil ze al haar heerlijke recepten en taarten met ons delen! Ook zal ze tips geven en nog veel meer.


Alvast 1 leuke tip:

Een cupcake maker!
We hebben dit haar voor haar verjaardag gegeven, en het is super handig. Een tosti ijzer maar dan voor cupcakes. Doe een beetje beslag in de vormpjes en voila de rest gaat vanzelf. De goedkoopste zijn in de Xenos te koop namelijk voor €19,95 en ze zijn ook bij de Action te koop.


Een nadeel het duurt best lang, maar geduld is een schone zaak. Het resultaat: makkelijk gemaakte delicious cupcakes met een goudbruin krokant laagje. Veel plezier, en eet smakelijk!



Binnenkort volgen meer tips en recepten!


4 opmerkingen:

  1. leuke artikel!
    ps: je hebt ook eentje bij de action maar misschien hebben jullie in de buurt geen action . :)


    www.maakidee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen