Welkom op mijn blog, Leuk dat je komt kijken! Volg mijn blog berichten, reageer, bekijk wat ik gemaakt heb en ga zelf lekker creatief aan de slag met mijn DIY's. Veel plezier! xx

Follow me on instagram

vrijdag 13 april 2012

Met mascara?!

Mascara, veel mensen gebruiken het. Alle soorten en maten zijn er te vinden.
Ik smeer het gewoon op mijn wimpers, sommige mensen ook een beetje op hun wenkbrauwen.
Maar dit heb ik nog nooit iemand met mascara zien doen..
Jullie ook niet?





Het lijkt mij wel een keer grappig om uit te proberen, natuurlijk wel met een goedkope en oudere mascara.
Wat vinden jullie ervan?

4 opmerkingen:

  1. Wow, zo knap! Ik zou dat echt nooit kunnen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW echt heel vet! zou het zeker ook proberen als ik het kon, maar zou me echt nooit lukken (':

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe vet! Leuke blog! Ik volg je, volg je terug? http://fashionskillsforyou.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen