Welkom op mijn blog, Leuk dat je komt kijken! Volg mijn blog berichten, reageer, bekijk wat ik gemaakt heb en ga zelf lekker creatief aan de slag met mijn DIY's. Veel plezier! xx

Follow me on instagram

vrijdag 4 mei 2012

DIY: Naaimachinehoes

Naaimachinehoezen krijg je vaak bij je naaimachine, Maar ik vind ze erg kaal. Daarom deze DIY. Ook als je helemaal geen hoes hebt kun je die zelf maken, het leuke is hierbij dat je een leuk gekleurd stofje kan gebruiken. Maak er bijv. ook een leuke zak op, je naam etc. Hieronder een paar ideeën:

Als je naaimachine kleiner omhoog oploopt hebt je deze patroondelen nodig:











Maar als je niet zo creatief bent kun je ze natuurlijk ook kopen :P

Welke vind je het leukste?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind er heel veel leuke bij zitten!Erg grappig
    wat leuk die klok op je blog,en handig hahaIk zag op eens hoe laat het was dat ik nog weg moet!Bedankt voor de reactie op mijn blog!X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van het monster (oid) is heel leuk!
    Leuke diy! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg er ook 1tje bij mijn naaimachine, daar staan allemaal instructies op ofzo, maar dit vind ik echt een leuk idee. Zodra ik tijd heb ga ik het zeker doen. :)

    BeantwoordenVerwijderen