Welkom op mijn blog, Leuk dat je komt kijken! Volg mijn blog berichten, reageer, bekijk wat ik gemaakt heb en ga zelf lekker creatief aan de slag met mijn DIY's. Veel plezier! xx

Follow me on instagram

zondag 30 september 2012

cadeautip: notebook cover




wil je een persoonlijk cadeautje geven, maar weet je niet wat? een notebookje is altijd leuk, een boekje waar je van alles in kan plakken, foto's, quotes, lieve berichtjes, tekeningen enz. Ik maak ze al een tijd en gebruik steeds dummy's (boekje met lege witte bladzijdes). Ik vind dat ze mooie kwaliteit papier hebben en ze zijn in de formaten A6, A5 en A4, en te koop bij de goedkopere boekhandels zoals boekenvoordeel.
Maak er een leuk hoesje omheen met een naam en een lintje en je hebt een leuk persoonlijk cadeautje!
ook natuurlijk leuk voor jezelf ;p





Maak er wat moois van!


1 opmerking:

  1. wat een goed idee! X

    PS. Ik heb een droom om naar Amerika te gaan en het zou superfijn zijn als je me zou willen steunen door op deze link: http://www.wineenjaarhighschool.nl/inzendingen/161/femme-ter-haar te klikken en even op ‘vind ik leuk’ te klikken. Duurt een seconde en je maakt me er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen