Welkom op mijn blog, Leuk dat je komt kijken! Volg mijn blog berichten, reageer, bekijk wat ik gemaakt heb en ga zelf lekker creatief aan de slag met mijn DIY's. Veel plezier! xx

Follow me on instagram

zaterdag 8 september 2012

Hoed

Hee allemaal :)

Het wordt zeker weer eens tijd om al mn creaties te posten, dus here it is!
Vorig schooljaar (late post, i know :dp) heb ik deze hoed als opdracht met handvaardigheid gemaakt!


De hele klas had als opdracht gekregen om een hoed te maken dat gebaseerd is op iets van een architect. We kregen een aantal namen van bekende architecten zoals Gerrit Rietveld, Cala Trava enz. Uiteindelijk heb ik voor Triadisch ballet gekozen. Ik vond een plaatje erg mooi. 
Namelijk deze:

We moesten een schets maken en ik heb dat plaatje steeds meer vereenvoudigd. Je ziet de vormen in de hoed terug, maar ik heb er m’n eigen draai aan gegeven. Alles is van papier marché en kippengaas gemaakt, wat soms nog best lastig was. Op het bolle hoedje eronder heb ik een patroontje gemaakt op vliegerpapier. Met wat glitters en verf was de hoed helemaal klaar en ik was blij met m’n cijfer J

Cijfer voor mijn hoed: 9,5






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen