Welkom op mijn blog, Leuk dat je komt kijken! Volg mijn blog berichten, reageer, bekijk wat ik gemaakt heb en ga zelf lekker creatief aan de slag met mijn DIY's. Veel plezier! xx

Follow me on instagram

zaterdag 8 september 2012

Lang leve de copic markers!

Ik heb voor het eerst tekeningen gemaakt met Copic markers, in Frankrijk nog wel op vakantie :)
Ik zal eerst even uitleggen wat copic markers zijn:

Copic markers zij speciale stiften/markers op alcoholbasis, ze lopen mooi in elkaar over en je kunt ermee mengen! Ook zijn ze verkrijgbaar in vele soorten en maten en in alle kleuren die je maar kunt bedenken.
Ze zijn hervulbaar en je kunt erg lang met ze doen, ook drogen ze niet uit.
Wel zijn ze erg aan de prijs, namelijk 5 tot 7 euro per stift! Maar ik had het geluk dat ik ze van m'n neef kreeg! ( hij had ze nodig voor zn opleiding, maar nu niet meer).




Dus deze zomer heb ik mijn eerste 2 tekeningen ermee gemaakt:

De eerste:

We waren in Bordeaux in Frankrijk. Een erg  leuke stad en we liepen een beetje rond na een shopdagje om te zoeken naar een restaurantje. Onderweg kwamen we allemaal kleine winkeltjes tegen, de ene vol boeken en de ander met ouderwetse kleding. Voor de grap gingen we een klein tweederhands winkeltje binnen. Moet je het voorstellen: 1 piepklein winkeltje met een explosie aan grappige nutteloze typisch Franse spulletjes. Ik ben erg geïnteresseerd in mode etc. en maak zelf ook veel kleding en dingen. Toen zag ik franse tijdschriften liggen Ik heb er 2 van gekocht: de 1 komt uit 1930 en de ander uit 1952, ze zijn te vergelijken met de knipmode's nu. En 1 daarvan heb ik nagetekend! (:


Tweede tekening:











9 opmerkingen:

  1. Wauw, mooi gemaakt zeg!
    Ik heb die foto bewerkt met http://pixlr.com/o-matic/

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elisa,

    Bedankt dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en volger bent geworden.
    Ik heb natuurlijk ook een kijkje genomen bij jou.
    Je bent echt een bezige bij volgens mij en erg creatief op alle vlakken.
    Leuk om te zien wat je allmaal maakt.
    Ik kom zeker nog eens langs.
    P.s. ik probeer volger bij je te worden, maar ik krijg steeds een foutmelding.
    Ik blijf het proberen.

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je het zo leuk vind!
      Ja ik vind al jouw creaties ook leuk (:
      Ik zal kijken wat er mis is

      Groetjes

      Verwijderen
  3. Hi,

    Wat een leuke blog heb je! En je hebt echt talent,love those drawings!
    Fijn weekend!

    Xkus
    Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW?! Dit is echt gaaaf. Je hebt écht talent!

    BeantwoordenVerwijderen