Welkom op mijn blog, Leuk dat je komt kijken! Volg mijn blog berichten, reageer, bekijk wat ik gemaakt heb en ga zelf lekker creatief aan de slag met mijn DIY's. Veel plezier! xx

Follow me on instagram

zaterdag 24 november 2012

kussenhoezen


Ik ben de laatste weken druk bezig geweest met nieuwe kussenslopen.
In totaal 6 stuks van het formaat 50 x 50.
De stoffen heb ik in de Ikea gekocht, lekker makkelijk want kussenslopen zijn nog best prijzig en nu kunnen mixen en matchen met stoffen en kleuren wat je maar wilt.

2 grijze hoezen heb ik met een mooie crème bies gemaakt met een rits erbij in verwerkt:



2 gestreepte hoezen heb ik met een leuke randje en een rits in het midden gemaakt:


En tot slot 2 zandkleurige hoezen met 3 houten knopen voorop:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen